Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ιατρικό λάθος !


Ήταν κάποιος που σε ένα τρομερό αυτοκινητιστικό δυστύχημα είχε χάσει το αριστερό του χέρι, το αριστερό του πόδι και το …πουλί του. Πάει λοιπόν σε έναν πλαστικό χειρούργο για να αντικαταστήσει τα χαμένα μέλη του σώματος του.
­  - "Γιατρέ, είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο και όπως βλέπετε έχω πολλά προβλήματα. Κατ` αρχάς θα ήθελα ένα αριστερό χέρι."
Ο χειρούργος ανοίγει το ψυγείο του και αφού ψάχνει για ένα τρίλεπτο απευθύνεται στον παθόντα:
­- "Δυστυχώς έχω μόνο γυναικείο αριστερό χέρι."
­- "Δεν πειράζει, στην κατάσταση που βρίσκομαι και το αριστερό γυναικείο χέρι μου κάνει."
­- "Επίσης θα ήθελα και ένα αριστερό πόδι."
Ο χειρούργος ξανακοιτάει στο ψυγείο του πάλι για ένα τρίλεπτο και του λέει:
­- "Δυστυχώς αριστερό πόδι έχω μόνο γυναικείο."
Απελπισμένος ο άνθρωπος του λέει:
­- "Απ` το να μην έχω τίποτα, βάλε μου γυναικείο. Ξέρετε, στο ατύχημα έχασα και το πουλί μου. Μπορούμε να κάνουμε τίποτα;"
Ο γιατρός κοιτάει για μια τρίτη φορά στο ψυγείο του και λέει στον ασθενή.
­- "Θα με συγχωρέσετε αλλά έχω μόνο μια προβοσκίδα."
Ο ανθρωπάκος μην ξέροντας τι να κάνει, και φοβούμενος να μην μείνει χωρίς κάτι εκεί κάτω του αποκρίνεται:
­- "Από το να μην έχω τίποτα εκεί κάτω και ρεζιλευτώ θα μου την βάλετε και την προβοσκίδα."
­- "Πολύ καλά," απαντάει ο χειρούργος.
Περνάνε 2 βδομάδες και ο γιατρός έχει ραντεβού με τον ασθενή του για να δει την πρόοδο του.
­- "Για σας γιατρέ μου"
­- "Χαίρετε. Πως τα πάτε με τα καινούργια σας μέλη;"
­- "Καλά τα πάω γιατρέ μου, αλλά μου έχουν δημιουργηθεί κάποια μικροπροβλήματα."
­- "Πείτε μου."
­- "Κοιτάξτε να δείτε. Το βράδυ όταν πέφτω να κοιμηθώ το αριστερό μου χέρι χαϊδεύει όλη την ώρα το δεξί. Αλλά αυτό δε με πειράζει. Το αριστερό μου πόδι τώρα, έχει ζευγαρώσει με το δεξί, αλλά και αυτό υποφέρεται. Το πραγματικό μου πρόβλημα είναι ότι όταν πηγαίνω σε ένα μπαρ και μου βάζουν σε ένα μπολάκι φιστίκια, η προβοσκίδα πετιέται έξω κι αντί να μου τα βάλει στο στόμα, μου τα χώνει στο κώλο !!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου