Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ποιος πληρώνει;;;


Την ώρα της συνεδρίασης κτυπά το κινητό που είναι πάνω στο τραπέζι. Το σηκώνει ο διευθυντής και ακούει:
- Αγάπη μου, είμαι σ’ εκείνο το μαγαζί με τις γούνες. Βλέπω μια καταπληκτική που κοστίζει μόνο 5 χιλιάδες ευρώ. Να την πάρω; Πες ναι…!!!
- Και δεν την παίρνεις; Άσε με τώρα, έχω δουλειά.
Μετά από κανά μισάωρο ξαναχτυπάει το κινητό:

- Αγάπη μου, αγαπουλίνι μου, … λοιπόν το διαμαντένιο περιδέραιο που  λέγαμε  κάνει μόλις 50 χιλιάδες ευρώ. Να το πάρω; Πες ναι!!!
- Εντάξει, άμα το θέλεις πάρτο, έχω δουλειά σου είπα!
Μετά από λίγο το κινητό ξαναχτυπάει:
- Αγάπη μου…, μωράκι μου..., είμαι στην αντιπροσωπεία, και κοιτάω το αυτοκίνητο που σου έχω πει; Μου είπαν ότι κάνει μόλις 100 χιλιάρικα; Να το πάρω; Πες ναι!!!
- Εντάξει, άμα το θέλεις πάρτο και σταμάτα να τηλεφωνείς, έχω δουλειά!
Μετά καμιά ώρα κτυπάει πάλι το τηλέφωνο:
- Αγαπούλα μου, σ’ ευχαριστώ για τα δώρα σου. Σε περιμένω στο σπίτι να το γιορτάσουμε; Θα σου κάνω ό,τι μου ζητήσεις!
- Εντάξει, ότι πεις εσύ!
Μόλις κλείνει το τηλέφωνο ρωτάει του υπόλοιπους:
- Ρε παιδιά, ποιανού είναι το κινητό που απαντάω τόση ώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου