Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Μικρά και καλά - 3



Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν… δεν το καταλαβαίνω!


Άμα τσακωθείς μαζί της, πήγαινε και σφίξε όλα τα καπάκια από τα βάζα για να μπορείς μετά να πεις “α, τώρα με χρειάζεσαι εεεε;;;”.


Θα εξαφανιζόμουν αλλά τρέμω τα ξεφτιλίκια της μάνας μου στο "Φως στο τούνελ" και στο "Πάμε πακέτο"...


Όταν οι γκόμενες βγάζουν φωτογραφίες ξαπλωμένες στην παραλία με την άμμο να κολλάει πάνω τους είναι σέξι.
Γιατί όταν το κάνω εγώ μου φαίνομαι σα σνίτσελ;


Συζητάνε δυο γύφτοι:
- Ρε συ, βρωμάς πολύ ρε…
- Ε, είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος ρε…


4 σχόλια:

  1. Συζητάνε δυο γύφτοι:
    - Ρε συ, βρωμάς πολύ ρε…
    - Ε, είμαι και δυο χρόνια μεγαλύτερος ρε…

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά που μας ξεστράβωσες σ' ένα σχόλιο και φτάσαμε ως εδώ...
    Λοιπόν, ήρθα και προβλέπεται αρμένικη η βίζιτα.
    Πάω στα μέσα δωμάτια να απολαύσω...
    Να'σαι καλά ρε Πέτρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρουσία σας στο φτωχικό μας, μάς τιμά.
      Πιάσε από το χέρι την από πάνω, πασατέμπο και καμιά σόδα.
      Προβλέπεται μακρύς ο δρόμος...

      Διαγραφή