Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Γαρίδα ή μαρίδα;


Ένας 20άρης και ένα γεροντάκι ψάρευαν δίπλα - δίπλα. Μετά από δύο ώρες το καλάθι του παππού τίγκα στο ψάρι, ενώ στου 20σάρη ούτε λέπι!
- Παππού, τι δόλωμα βάζεις;”, τον ρωτάει 
- Γαρίδα, παιδί μου”, απαντάει ο παππούς. 
Την άλλη μέρα, να σου πάλι ο 20άρης φορτωμένος με γαρίδες, αλλά πάλι ούτε λέπι, ενώ ο παππούς τίγκα στο ψάρι!  
- “Ρε παππού, εμένα γιατί δεν τσιμπάει με την γαρίδα;”
- “Σήμερα παιδί μου εγώ έβαλα μαρίδα”, απαντά ο παππούς. 
- Και πως ξέρεις ποια μέρα τα ψάρια θα τσιμπήσουν με γαρίδα και ποια μέρα με μαρίδα;” 
- Α, είναι πολύ απλό! Όταν σηκώνομαι το πρωί και η τσουτσού μου γέρνει δεξιά, βάζω γαρίδα. Άμα γέρνει αριστερά, βάζω μαρίδα. Εσένα, άμα ξυπνάς το πρωί, προς τα που κοιτάει η τσουτσού σου; 
- Εμένα είναι όρθια” απαντάει ο 20άρης. 
Και ο παππούς: 
- Κι έρχεσαι για ψάρεμα;”

2 σχόλια: