Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Ατάκες από facebook #184




















6 σχόλια:

  1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!
    Ειλικρινά σήμερα έδωσες ρεσιτάλ κι ακόμα δεν κατάφερα να διαλέξω το καλύτερο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με άριστα το 10 βάλε σε όλα 10 να μαζέψω το 100ρικο. Κρίμα είναι...!!!
      :)))

      Διαγραφή
  2. Καλά αυτό με τη βάφτιση κόντεψε να με πνίξει...έχει δίκιο η Πέτρα το ένα καλύτερο από το άλλο ήταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχαχα! Όλα υπέροχα εκτός αυτό με ...τις μπάμιες! Τι έχουν καλέ οι μπάμιες; Εγώ τις δοκίμασα το καλοκαίρι και τρελάθηκα: πρώτον γιατί είχαν τέλεια γεύση και δεύτερον γιατί δεν τις ανέχεται το έντερο μου και δεν κάνει να φάω πάλι !
    (προβλήματα που έχω ε; ☺)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε δεν σου έχω πει ότι οι μπάμιες είναι το λατρεμένο μου φαγητό;
      Πλάκα κάνουμε!

      Διαγραφή